El Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya organitza les 4es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical, dedicades a les relacions laborals en un entorn digital

El 28 i 29 d’octubre a la sala d’actes de la seu central del sindicat, Via Laietana, 16, Barcelona

El Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya organitza els dies 28 i 29 d’octubre les 4es Jornades Jurídiques de Dret laboral i Sindical, amb el títol “Les relacions laborals en un entorn digital”. Les jornades tindran lloc a la sala d’actes de la seu central del sindicat (Via Laietana, 16, de Barcelona), on es podran seguir de manera presencial amb inscripció prèvia. També es podran seguir via Zoom. La inauguració tindrà lloc el 28 d’octubre a les 9.15 hores i hi participaran, entre d’altres, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; Joaquín Pérez Rey, secretari d’Estat d’Ocupació i Economia Social, i Maria Eugènia Gay, degana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

Diverses taules formaran part del programa de les dues jornades de la trobada, on es parlarà del centre de treball en un entorn digital, l’algoritme i el dret d’informació i de protecció de dades de la representació de les persones treballadores, el dret de la representació unitària i sindical a utilitzar els instruments empresarials de comunicació digital, la prova digital en la jurisdicció social, els expedients de regulació temporal d’ocupació com a instrument de futur i la gestió del temps de treball en els entorns de treball digital: imperatius de protecció en perspectiva comunitària.

Tota la informació de les jornades, la trobareu en aquest enllaç: https://www.ccoo.cat/wp-content/uploads/2021/07/triptic-jornades-juridiques-2021.pdf.