El comitè d’empresa i els treballadors i treballadores d’MST Europe Outbound SL convoquen vaga indefinida al servei de Costa Cruceros

El Comitè de l’Empresa MST Europe Outbound SL, encarregada de la gestió dels viatges de Costa Cruceros, es va reunir ahir al Tribunal Laboral de Catalunya amb la direcció per tal d’arribar a un acord que posi fi a una llarga llista d’irregularitats que s’hi estan cometent, relacionades amb la gestió de les nòmines, el sistema de fitxatge, l’organització de les categories professionals o la retribució variable, entre d’altres punts, que afecten a tota la plantilla.

Des del comitè d’empresa denunciem el poc respecte d’MST cap als seus treballadors i treballadores, la seva continuada actitud d’abús de poder i les reiterades il·legalitats que duu a terme impunement.

Ni MST Europe Outbound SL, ni Costa Cruceros, com a client i empresa que va subrogar part de la plantilla d’aquest projecte, han mostrat la més mínima intenció de negociar amb la representació legal dels treballadors i les treballadores. Per tant, i davant la indefensió i continus abusos de poder tant de l’empresa que duu a terme el servei, com del mateix client, Costa Cruceros, per omissió davant aquests abusos, s’iniciarà una vaga indefinida a partir del pròxim dilluns 22 de maig.

Les aturades parcials es duran a terme en horari d’11.00 a 13.00 h cada dilluns, i de 12.00 a 13.00 h, els dimarts.

Aquesta vaga parcial es durà a terme amb caràcter indefinit fins que l’empresa MST s’assegui a negociar amb el comitè d’empresa i trobi solucions a les nombroses il·legalitats que impunement perjudiquen cada dia a la plantilla.