El comitè de vaga d’FCC Medio Ambiente de Salt demana a l’ajuntament que no menteixi ni utilitzi una falsa neutralitat i li demana negociar ja

Davant el comunicat de premsa de l’Ajuntament de Salt, en què es parla d’incompliments dels serveis mínims, el comitè de vaga d’FCC Medio Ambiente de Salt vol exposar:

• Que la nostra voluntat no és entrar en polèmiques estèrils que no se centrin en el servei i les condicions de treball de la recollida d’escombraries i la neteja viària de Salt.
  • Que ja vàrem comunicar divendres que aquesta era l’estratègia de l’ajuntament: buscar la confrontació entre treballadors i veïns, i ho fa a través de la mentida i la calúmnia. La prova que ahir vàrem sortir a fer orgànica i rebuig és al GPS dels vehicles i a les imatges de TV Salt, que són una prova de com es va realitzar el servei.
  • Per això, davant aquestes calúmnies, exigim unes disculpes sinceres per part de l’Ajuntament de Salt.

Cal deixar de perdre temps i asseure’s a negociar. L’estratègia d’empresa i ajuntament només causa patiment als treballadors i veïns.

Exigim a l’ajuntament que deixi de dir en abstracte que les parts es reuneixin, quan des del minut 1 la plantilla està demanant seure a negociar, i són l’empresa i l’ajuntament els que es mantenen en silenci davant de la nostra proposta.

Prou mentides i falses neutralitats: volem negociar.

• Per l’estabilització de la plantilla de Salt!
  • Conveni just ja!

PROU impunitat empresarial.