El 12è Congrés de CCOO de Catalunya aprova resolucions sobre el mercat de treball, la transició justa, la formació per al futur, la solidaritat amb les víctimes de conflictes armats i la reconstrucció nacional i social de Catalunya

Celebrat a l’Auditori del Fòrum de Barcelona els dies 21, 22 i 23 de maig

El 12è Congrés de CCOO de Catalunya, que s’ha celebrat els dies 21, 22 i 23 de maig a l’Auditori del Fòrum de Barcelona, ha acabat avui amb l’aprovació de cinc resolucions, titulades: ‘La joventut en el mercat de treball i el sindicalisme de classe’, ‘El compromís sindical per una transició justa, digital i ecològica’, ‘Formar per un futur més just, sostenible i feminista’, ‘En solidaritat amb les víctimes de conflictes armats internacionals i per la construcció de solucions pacífiques basades en el diàleg i la justícia social’ i ‘Per la reconstrucció nacional i social de Catalunya’

Aquestes resolucions es poden consultar en els següents enllaços:

Avui també s’ha fet el discurs de cloenda de Javier Pacheco, reelegit ahir com a secretari general de CCOO de Catalunya, fent una crida des del primer sindicat català a la unitat de la classe treballadora.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de maig de 2021