Desconvocada la vaga per als serveis de neteja de CESPA de la ciutat de Barcelona els dies 5, 6 i 7 de gener de 2022

La secció sindical de CCOO, promotora de la vaga a la ciutat de Barcelona, per als serveis de neteja dels districtes 3, 4, 5 de la ciutat, ha aconseguit un acord de negociació en el procés de mediació, amb el departament de treball i l’empresa, en el marc de la vaga convocada, és per això que el comitè de vaga, ha decidit desconvocar la vaga per un acte de responsabilitat cap a la ciutadania.

Fruit de la mediació, s’ha assolit el compromís per abordar amb l’empresa aquells temes que han originat la convocatòria de la vaga, i per fer-ho de forma immediata, fet causant de la pròpia vaga, com a conseqüència de la falta d’acció i resposta per part de l’empresa.

Aquest acord ha de servir per a poder  negociar les categories professionals i la regularització de llocs de treball, la conciliació familiar de la plantilla, la implantació del pla d’igualtat, les condicions de treball i la negociació dels ipc’s endarrerits des del 2019 en endavant.

Esperem que les negociacions siguin positives i fructuoses per a la plantilla i no vinguin més episodis de mobilitzacions i denúncies.