Desconvocada la vaga indefinida a FCC Salt, després de 22 dies

CCOO de l’Hàbitat informa que després de 22 dies de vaga, aquesta matinada s’ha assolit un acord que permet desconvocar la vaga indefinida a l’empresa FCC Medio Ambiente, SA, en la concessió de la ciutat de Salt, iniciada el 25 de desembre del 2021.

En primer lloc, volem agrair la comprensió i el suport rebut per part dels habitants de Salt. També demanem disculpes per les molèsties causades fruit de la vaga a la ciutadania.

Molt a desgrat nostre, no ens va quedar més opció i vam atendre la petició de la majoria de la plantilla a l’assemblea de treballadors, que va encomanar a la representació legal dels treballadors i treballadores convocar vaga en el servei d’FCC MA de Salt, davant la manca de conveni col·lectiu, problemes en matèria de seguretat i salut i en termes de contractació, i davant la manca de resposta per part de l’empresa. Així mateix, ha estat a causa de tots el obstacles que s’han produït durant el desenvolupament de la vaga, on s’han emprès actituds molt greus, que han dificultat molt poder facilitar la negociació i assolir un acord.

Des de CCOO informem que aquesta matinada s’ha aconseguit un principi d’acord, que ha estat ratificat aquest matí per la plantilla de FCC MA Salt, en què es desconvoca amb efecte immediat d’avui la vaga indefinida.

Reiterem les nostres més sinceres disculpes a la ciutadania de Salt per les molèsties causades com a conseqüència de la vaga realitzada des del 25 de desembre. Així mateix, n’agraïm la comprensió.