Desconvocada la vaga d’FCC MEDIO AMBIENTE SAU que realitza els serveis de recollida d’escombraries, neteja viària i neteja de platges de Roses

El Comitè d’Empresa d’FCC MEDIOAMBIENTE, SAU, que realitza el servei de recollida d’escombraries, neteja viària i neteja de platges de Roses, format per delegats dels sindicats CCOO i COBAS, ha arribat a un preacord amb l’empresa per desconvocar la vaga prevista per a avui 4 d’agost a les 21 h.

El preacord queda pendent de la ratificació en assemblea, que tindrà lloc avui a les 12 h, tot i que és gairebé segura la seva aprovació gràcies a les millores aconseguides i a la unanimitat del comitè a l’hora de donar suport al preacord.

Algunes de les condicions que incorpora són:

• Una pujada d’un 1 % per cada any de conveni (del 2020 al 2023), amb una revisió de l’IPC en cas que aquest sigui superior a l’1 %.
  • Creació de la paga extra de setembre amb una quantitat de 50 € el 2021, 100 € el 2022 i 150 € el 2023.
  • Les noves contractacions es realitzaran per antiguitat del treballador, tenint en compte que de cada tres noves contractacions dues seran per a dones i una per a un home.
  • Hi haurà una prestació complementària en cas de baixa comuna, així com ara millores en cas que algun treballador pateixi una incapacitat permanent parcial.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 d’agost de 2021