• El tancament de les unitats de distribució de Badia del Vallès i Polinyà suposa una modificació de les condicions laborals dels treballadors i treballadores, i una clara pèrdua en la qualitat del servei en aquestes localitats.

• CCOO i UGT denunciem el tancament i la concentració d’unitats de distribució que està duent a terme de manera unilateral la direcció de Correos de la zona nord-est.

Aquesta mesura repercuteix directament en les condicions laborals dels treballadors i treballadores. A més, CCOO i UGT denunciem també la manca de cobertura de les plantilles estructurals, que, unida a això i al tancament d’unitats de distribució i a la deslocalització del servei, està portant a un desmantellament progressiu del servei públic de Correos.

CCOO i UGT denunciem que el president de Correos i la direcció de Correos a Catalunya posen el compte de resultats per sobre del dret de la ciutadania a un servei públic de qualitat, amb la qual cosa fan desaparèixer els carters i carteres de Badia del Vallès i Polinyà, en integrar-los en les unitats de repartiment de Barberà del Vallès i Santa Perpètua de Mogoda. Això condemna aquestes poblacions a ser candidates de l’”Espanya buidada”, sense carteres i carters de proximitat.

Per a CCOO i UGT aquesta actuació és absolutament incomprensible. Badia del Vallès té una població de 13.417 habitants, i Polinyà, de 8.389, totes dues amb una entitat poblacional, social, jurídica i econòmica indiscutible. La decisió adoptada per part de l’empresa va en direcció contrària a l’enfortiment de les petites poblacions, on el servei públic de Correos és una eina clau per a la vertebració econòmica i social i territorial.

Totes dues organitzacions sindicals critiquem la manera amb què es vol aplicar la mesura, d’amagat, al marge de la negociació amb els representants dels treballadors i les treballadores, i sense informació ni documentació prèvia que la justifiqui.

CCOO i UGT, juntament amb els treballadors i treballadores de la unitat de repartiment de Correos de Badia del Vallès i Polinyà, realitzarem el pròxims dies 26 i 27 de gener una concentració com a acte de protesta davant aquesta mesura.

CONCENTRACIÓ DE DELEGATS/ADES CCOO-UGT, TREBALLADORS/ES DE LA UNITAT DE REPARTIMENT DE CORREOS Polinyà

• Dia 26 de gener a las 9 h
• Oficina de Correos (carrer Escoles, 7)

CONCENTRACIÓ DE DELEGATS/ADES CCOO/UGT, TREBALLADORS/ES DE CORREOS de Badia del Vallès