Demà tindrà lloc la inauguració del nou local sindical de CCOO a Lloret de Mar

Divendres 11 de juny a les 18 h, a l’avinguda de Vidreres, 128, de Lloret de Mar, amb l’assistència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

CCOO comarques gironines ha decidit obrir un nou local sindical a Lloret de Mar per acostar el sindicat a les persones que ho estan passant més malament, sobretot de l’hostaleria i el sector turístic, a causa de la crisi social i econòmica provocada per la pandèmia.

L’antic local està ubicat en un pàrquing soterrani sense visibilitat i amb molt mala accessibilitat. El nou local serà a peu de carrer i en un barri on viu la gent treballadora i no els turistes.

El local és només l’envoltori d’un projecte sindical més ampli que passa per incrementar l’assessorament laboral i jurídic, l’assessorament a les persones migrades en el seu procés de regularització, un punt de SIAD laboral (Servei d’Informació i Atenció a les Dones en l’àmbit laboral). A més a més comptarem amb un servei de prospecció i orientació professional per ajudar a les persones a millorar la seva ocupabilitat, tant en el sector turístic com les que volen fer un canvi de sector laboral.

Durant la inauguració comptarem amb la presència de l’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.