Participa a la Festa del Treball Digne 2020

Dissabte 3 d’octubre, a partir de les 18 h, amb retransmissió per Internet

El proper 3 d’octubre celebrarem la Festa del Treball Digne 2020 de CCOO de Catalunya. Enguany tindrà un caràcter semipresencial, adaptant-nos a la situació actual de coronavirus, amb limitació d’aforament a la seu del sindicat a Barcelona i amb retransmissió en directe per Internet.

Es farà de 18 a 20.30 h aproximadament i el fil conductor serà el suport a la cultura: #CulturaÉsTreball. Es recrearà un programa de televisió amb diferents blocs (musicals, culturals, sindicals) presentat per l’actriu Rosa Andreu i en el qual participaran, entre d’altres, Radio Vintage Club (versions), Sandra Bautista (guanyadora sona9 2018, cantautora), Dani Flaco (cantautor -actuació gràcies al conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, que dona continuïtat a la Festa de CCOO a la localitat per a properes edicions), Mayte Martin (espectacle Al cantar a Manuel), la Coral Roig Encès o el poeta Esteve Bosch.

Podeu veure el cartell de la Festa del Treball Digne 2020.

BO D’AJUT: enguany el bo d’ajut val per una samarreta amb el lema “Cultura és Treball”, que servirà per recaptar fons per pagar tots els professionals del sector que participin a la festa. Els bons d’ajut es poden adquirir al mes de setembre en paper als locals del sindicat al preu de 6 euros després d’haver omplert el següent formulari: ADQUIREIX EL BO D’AJUT.

Adquireix el bo d'ajut i no et quedis sense la teva samarreta!

ESPAI: l’espai de la Festa aquest any serà la seu de CCOO de Via Laietana, 16 a Barcelona, però amb la limitació de presència que marqui la pandèmia, en diferents espais amb poesia, actuacions musicals, entrega del Premi Aurora Gómez, parlaments sindicals… També es podrà seguir la retransmissió per Internet a https://www.youtube.com/watch?v=77VQ6cv5GE8.