CCOO elabora una guia de salut laboral sobre l’exposició a temperatures excessives en època de COVID-19

L’ús continuat de mascareta o gel hidroalcohòlic pot tenir conseqüències perjudicials amb la calor

El Departament de Salut Laboral de CCOO de Catalunya ha elaborat una nova guia en temps de coronavirus. Amb el títol “La intervenció sindical davant l’exposició a temperatures excessives en època de COVID-19”, dona una sèrie d’indicacions sobre com gestionar l’impacte de les mesures COVID a l’estiu, davant de temperatures extremes.

CCOO detecta que l’ús continuat de mascareta o gel hidroalcòholic pot tenir conseqüències perjudicials amb la calor, per exemple problemes dermatològics o respiratoris. De fet, els dermatòlegs aconsellen no utilitzar aquests gels quan estàs exposat o exposada al sol, per perill de cremades, etc. Per tant, el sindicat demana a les empreses que avaluïn els riscos o els perills que suposen les mesures sanitàries per COVID-19 quan ens exposem a altes temperatures, i prendre mesures per evitar aquestes conseqüències.

Podeu consultar la guia “La intervenció sindical davant l’exposició a temperatures excessives en època de COVID-19” a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de juliol de 2020