Recepció al Parlament de Catalunya amb motiu de la signatura de l’acord de pau a Colòmbia

CCOO celebra la fi del conflicte

Demà divendres, 30 de setembre, a les 12.30 h, al Parlament de Catalunya (parc de la Ciutadella, s/n, Barcelona), tindrà lloc la recepció institucional per part de la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, i del conseller del Departament d’Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència de la Generalitat, Raül Romeva, per l’acord de pau a Colòmbia, al qual també està convidada la Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia.

En l’acte participaran, a més de la presidenta i el conseller:
– Henry Acosta, facilitador de les negociacions entre el govern colombià i les FARC,
– Michela Albarello, presidenta de la Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia i directora de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya.

Aquest acte té com a objectiu celebrar la signatura, el passat 26 de setembre, de l’acord de pau, després de 52 anys de conflicte entre el Govern colombià i les FARC, i analitzar el nou escenari al país arran d’aquest fet.

CCOO de Catalunya celebra la fi del conflicte intern més llarg d’Amèrica Llatina, que ha causat més de 8 milions de víctimes, de les quals més de 200.000 són mortals.

El moviment sindical colombià ha pagat també un alt nombre de víctimes, comptant més de 3.000 defensors dels drets laborals i sindicals assassinats en el desenvolupament de les seves funcions durant els anys que ha durat la guerra.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de setembre de 2016

Agenda:
Divendres, 30 de setembre de 2016
12.30 hores (trobada); 13.00 hores (parlaments)
Parlament de Catalunya – Parc de la Ciutadella, s/n. BCN