Projecció del documental “De lluna a lluna” al Cinemón de Lleida

La propera edició del “Cinemón” de Lleida, festival de cinema solidari al carrer, tindrà lloc aquest any els propers 15, 16 i 17 de juliol de 2011 en la seva 6a edició, i posarà la mirada específicament sobre la temàtica de “gènere i desenvolupament“.

Dins la programació de projeccions que el Cinemón ofereix, enguany s’hi ha inclòs el documental “De lluna a lluna”, una de les càpsules que componen el més recent audiovisual produït per la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya: “Treballadores del Món. Històries de lluita arreu del món per la igualtat de gènere en el treball“. D’entre els reportatges inclosos en aquest audiovisual, centrats en la situació laboral de la dona a diferents llocs del món com ara Israel, Egipte o els Balcans, el documental “De lluna a lluna” ens apropa a la realitat de la dona colombiana en les llargues i dures jornades de treball d’aquell país.

El reportage ha estat dirigit per Diana Kuellar, de la CUT (Central Unitaria de Trabajadores) de Colòmbia, i té una durada aproximada d’11 minuts.

La projecció tindrà lloc el proper diumenge 17 de juliol, a les 21.45 h, a l’Avinguda Blondel (darrera l’IEI).

Podeu accedir al programa sencer del Cinemón, fent click aquí.