Convocada vaga indefinida a FCC-RSU de l’Hospitalet que realitza el servei de recollida de residus i sanejament urbà

Convocada vaga indefinida a partir del 21 d’abril de 2022 a FCC de L’Hospitalet per la inaplicació dels acords assolits en el conveni col·lectiu i en matèria de prevenció de riscos laborals. Aquesta empresa es la concessionària del servei de Recollida de Residus i Sanejament Urbà a l’Hospitalet del Llobregat.

L’assemblea de treballadors de RSU de FCC l’Hospitalet reunida avui ha acordat la convocatòria del la vaga per un 90% per fer complir els acords d’increment salarial signats. L’empresa FCC es nega a aplicar els increments salarials establerts en el conveni col·lectiu d’empresa.

Des de CCOO considerem intolerable la postura de l’empresa i exigim que s’apliqui el conveni col·lectiu acordat en plenitud, i que la postura que ha emprés FCC és d’extorsió.

FCC té beneficis estratosfèrics i no acceptarem l’empobriment de la plantilla i el servei.

Aplicació del conveni col·lectiu ja!