Convocada vaga a Autobusos de Lleida demà

Tal com vam informar a principis de mes el Comitè d’Empresa d’Autobusos de Lleida ha convocat dos jornades de vaga, la primera de les quals es farà demà.

El motiu de la vaga és l’incompliment de l’empresa a aplicar l’increment salarial pactat al conveni per a l’any 2022. Després de diverses tandes de negociació i una concentració el dia 11, l’empresa continua negant-se a aplicar l’increment i ha iniciat el procés d’inaplicació del conveni.

La vaga de demà començarà a les 6.10 h i el primer bus de serveis mínims sortirà a les 6.30 h. L’últim bus de serveis mínims acabarà el servei a les 23 h.

El 100 % del personal de conducció ha comunicat a l’empresa que vol fer vaga i el 95 % del total de la plantilla ho ha comunicat també.

Si després de la vaga, l’empresa continua el procés d’inaplicació es continuaran fent mobilitzacions i un altre dia de vaga el 22 d’abril.