Convocada concentració el dimecres 5 de maig a l’Hospitalet de Llobregat contra el tancament de l’Acadèmia Cultura

#AcadèmiaCulturaNoEsTanca Continuem mobilitzades!

Les famílies, treballadores i treballadors, alumnes i ex alumnes i la Federació d’educació de CCOO i CCOO del Barcelonès continuem mobilitzant-nos per exigir la continuïtat de l’Acadèmia Cultura. Recordem que aquest centre escolaritza a 340 alumnes del districte de Collblanc-Torrassa, una zona amb un greu problema de dèficit de places escolars, que s’estén a tota la ciutat de l’Hospitalet. El seu tancament provocaria un increment de les ràtios als altres centres propers i l’acomiadament de més de trenta treballadores i treballadors.

El passat 27 d’abril vam entregar 3.700 signatures al Departament d’Educació, demanant que revoques la resolució de tancament, contra la qual, també hem presentar un recurs d’alçada. Al dia següent ens vam reunir amb l’alcaldessa de l’Hospitalet, Nuria Marin, que ens va reafirmar el seu compromís per continuar buscant solucions per la continuïtat de l’Acadèmia. Les treballadores i famílies també han estat presents a l’1 de maig d’enguany, dins del contingent de CCOO Educació.

Ara, tornaran ha sortir al carrer per reclamar l’anul·lació definitiva de la resolució de tancament i mostrar el suport del tot el barri al manteniment de l’Acadèmia. La cita és el dimecres 5 a les 11:00 del matí al davant de l’escola ( C/Dr. Martí Julià, 151). A l’inici de la manifestació es podran gravar declaracions.

CONVOCATÒRIA: 5 de maig: Concentració a les 11,00h a les portes de l’Escola Acadèmia Cultura. Carrer del Doctor Martí Julià, 149, L’Hospitalet de Llobregat.

#AcadèmiaCulturaNoEsTanca