Concentració davant de Glovo per reclamar la millora de les condicions laborals dels repartidors i repartidores de plataforma

Aquest dijous, 22 de juliol, a partir de les 10.30 hores

CCOO de Catalunya ha convocat per a aquest dijous 22 de juliol, a partir de les 10.30 hores, una concentració davant l’empresa Glovo (c/ Pallars, 192, de Barcelona) per reclamar la millora de les condicions laborals dels i les riders de totes les empreses de repartiment de plataforma.

La protesta s’emmarca dins de la campanya “Prou d’excuses, laboralització JA!”, que el sindicat ha posat en marxa per fer visible el conflicte i la precarietat que s’amaguen darrere del model d’economia de plataforma.

Els treballadors i treballadores del sector continuen com a falsos autònoms, sense saber si seran o no contractats. A més, no disposen de llocs de descans adequats ni d’accés a mesures d’higiene contra la COVID-19, es veuen obligats a passar llargues estones d’espera al carrer, han de respondre amb els seus diners per fer front al desgast dels vehicles que utilitzen i altres despeses relacionades amb la feina, no reben formació sobre normativa vial ni prevenció de riscos laborals, etc.

La concentració comptarà amb la presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, que atendrà els mitjans de comunicació a partir de les 11.30 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de juliol de 2021