Comunicat del Comitè de Vaga de FCC Salt: petició de permís de fer serveis mínims especials per Reis

Davant l’immobilisme de l’empresa i l’absència de l’ajuntament en el conflicte, el comitè de vaga, veient que el conflicte s’està allargant per manca d’acords, hem sol·licitat mitjançant una sol·licitud,  poder fer una recollida especial de cartó el divendres 31 de desembre per mirar de minimitzar els possibles incendis, com el produït als contenidors de la plaça Massana.

També, en la mateixa sol·licitud , hem sol·licitat poder fer el recorregut de la cavalcada dels Reis d’Orient. Si se’ns autoritza, ens oferim per netejar tot el recorregut.

Els nens i nenes de la vila de Salt han de poder gaudir d’aquesta nit tan especial.

També informem que el diumenge dia 2 de gener de 2022, farem una assemblea oberta a la qual convidem totes les entitats de Salt per poder explicar la nostra situació davant del conflicte, també serà ben rebuda qualsevol persona interessada a conèixer de primera mà la nostra posició.