Comunicat de la Secció Sindical de CCOO a FGC davant l’accident de Sant Boi

Davant el tràgic accident d’ahir a Sant Boi, en que un company maquinista ha perdut la vida, des de la Secció Sindical de CCOO a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya fem arribar el nostre sincer condol a la seva família i amistats. Tots els companys i companyes de FGC us volem transmetre molts ànims en aquests moments tan difícils.

D’altra banda desitgem que totes les persones passatgeres ferides en l’accident es recuperin al més aviat possible, així com el maquinista i l’ajudant de tracció que circulaven amb el tren de mercaderies.

Sobre l’incident en si, estarem molt atents a les investigacions que estan obertes, i que hores d’ara encara n’han de determinar les causes. Volem que aquestes s’aclareixin durant una investigació justa i fora del focus mediàtic, que vetlli per la privacitat i la reputació de tots els professionals afectats.

Avui, 17 de maig, a les 12.00, s’ha guardat un minut de silenci en record del nostre company a tots els centres de treball de FGC. Els companys de CCOO Metro s’han adreçat a la direcció TMB per afegir-se a aquest record, i també han guardat un minut de silenci a la mateixa hora.

Agraïm totes les mostres de suport i solidaritat rebudes per tota la gran família ferroviària de CCOO.