Dilluns que ve 22 de novembre es commemora el Dia de la Fundació 2021

Un any més, CCOO de Catalunya organitza el Dia de la Fundació, dilluns que ve 22 de novembre, a partir de les 10 hores, que commemora la fundació del sindicat, el 20 de novembre de 1964, a l’església de Sant Mesurar de Barcelona, i serveix per a posar en relleu la funció que compleix la Fundació Cipriano García, quant a la memòria de les lluites obreres.

Se celebrarà una jornada sobre el tema “Les eleccions sindicals, clau per a construir democràcia. Passat, present i futur”, que repassarà la importància que van tenir els processos d’eleccions sindicals en la lluita antifranquista, i el paper de CCOO de Catalunya, com a primera força sindical en democràtica. Així mateix, s’analitzarà la situació actual i els reptes de futur del sindicat.

Dilluns, 22 de novembre del 2021
10 h Inauguració de la jornada
Dolors Llobet, secretària d’Estudis, Cultura i Memòria de CCOO de Catalunya

Primera taula. 55 anys d’eleccions sindicals

Les eleccions sindicals i la seva influència en la lluita antifranquista
Pere Ysàs, catedràtic d’Història Contemporània de la Universitat Autònoma de Barcelona

Les eleccions sindicals en democràcia: CCOO, primera força sindical
Alfons Labrador, president de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya

Condueix: Dolors Llobet, secretària d’Estudis, Cultura i Memòria de CCOO de Catalunya

11 h Pausa

11.30 h Segona taula. Eleccions i democràcia en l’empresa

Eleccions i densitat sindical
Andrés Querol, secretari d’Organització de CCOO de Catalunya

Reptes de futur
Taula rodona amb participació de les organitzacions

Condueix: Maribel González, responsable de Desenvolupament Organitzatiu de CCOO de Catalunya

12.30 h Clausura
Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

Espai Assemblea de CCOO de Catalunya
Via Laietana, 16, Barcelona

S’aplicaran totes les mesures anti-COVID vigents en la data de l’acte.
La jornada es retransmetrà pel canal de YouTube del sindicat.

Fes clic per a veure el cartell amb el programa de la jornada “Les eleccions sindicals, clau per a construir democràcia. Passat, present i futur”