CCOO valora positivament el preacord de desconvocatòria de vaga de l’empresa SELSA, que porta la recollida d’escombraries i neteja viària de Cassà de la Selva

Avui, a la mediació al Departament de Treball de la Generalitat, s’ha arribat a un acord pendent de ratificar per l’assemblea de treballadors, entre la direcció de l’empresa SELSA (concessionari del servei de recollida d’escombraries i neteja viària de Cassà de la Selva) i el comitè de vaga.

En l’acord l’empresa es compromet a pagar els endarreriments de la revisió salarial marcada per conveni, l’actualització de quatre categories de diferents treballadors, la reactivació de la comissió paritària de contractació, la creació d’un lloc fix i el reconeixement que els treballadors de Cassà de la Selva no poden traspassar-se a altres centres, entre altres acords.

Amb aquest preacord, el comitè de vaga considera que s’assoleixen la majoria de les aspiracions de la plantilla, i el portarà a la seva ratificació per desconvocar la vaga. Per qüestions de temps, la vaga s’ha ajornat fins al divendres 14 de gener per poder donar temps a fer l’assemblea ratificatòria de l’acord.