CCOO valora molt positivament que la proposta de privatització al 100% del servei de sanejament urbà de Girona hagi estat rebutjada pel ple de l’ajuntament

Des de CCOO valorem molt positivament que la proposta de privatització al 100% del servei de sanejament urbà de Girona hagi estat rebutjada pel ple de l’ajuntament.

Abans del ple, la majoria de la plantilla de Girona+Neta s’ha manifestat davant de l’ajuntament, amb càntics contra la privatització i en defensa del conveni que s’està negociant. La concentració s’ha mantingut fins que s’ha votat la proposta de l’equip de govern, i una vegada conegut el resultat de la votació, s’ha celebrat per part de la plantilla el resultat negatiu, i s’ha dissolt a continuació la concentració.

Creiem que la qualitat del servei surt guanyant. Entenem que la permanència en el consell d’administració de l’empresa dels representants de l’ajuntament, permet un control directe sobre la qualitat del servei i els seus costos.

Creiem que cal un debat serè sobre el futur del sanejament urbà, on el govern municipal tingui en compte i dialogui amb la resta de grups municipals i amb la ciutadania. També creiem que com a treballadors i treballadores també tenim molt a aportar.