CCOO rebutja el trasllat de la producció de cafè descafeïnat de Nestlé España de Girona a Vietnam

CCOO d’Indústria manifesta el seu rebuig absolut davant la decisió de la multinacional Nestlé España de traslladar a Vietnam la secció de fabricació de cafè descafeïnat, que actualment es produeix a la planta de Girona. La direcció de la companyia va anunciar divendres una important inversió, alhora que el tancament d’aquesta secció de la planta gironina i la seva deslocalització a una planta que té al país asiàtic.

La Secció Sindical de CCOO de Nestlé exigirà a la direcció de l’empresa, en la reunió que tenen prevista demà, que aquest trasllat no suposi una pèrdua d’ocupació per a les 42 persones que treballen en aquesta secció ni per a la resta de la plantilla de la planta de Girona. Així mateix, CCOO reclamarà un pla de recol·locació efectiu per a totes les persones afectades, així com el manteniment de les seves condicions laborals per evitar que l’empresa aprofiti aquesta situació per modificar-les a la baixa.

CCOO d’Indústria dona total suport a la secció sindical en aquestes reivindicacions i vetllarà perquè no es perdi cap lloc de treball en aquest procés i que les persones afectades mantinguin els seus drets i condicions de treball.