CCOO posa el seu gabinet jurídic a disposició dels treballadors i treballadores desconnectats d’Uber Eats

Davant l’anunci d’acomiadament massiu anunciat per part d’Uber Eats, CCOO de Catalunya posa a disposició de tots els i les riders afectats el gabinet jurídic del sindicat.

Davant l’entrada en vigor avui de la llei rider, que obliga les plataformes digitals de repartiment a contractar com a assalariats els seus repartidors i repartidores autònoms, Uber Eats els ha comunicat que no podran continuar treballant amb la plataforma a partir d’aquest 12 d’agost.

CCOO continuarem realitzant accions per tal d’ajudar les treballadores i els treballadors de repartiment a millorar les penoses condicions laborals a les que els sotmeten les empreses de plataforma. A més, seguirem treballant via la Inspecció de treball, posant tots els mitjans al nostre abast per aconseguir que, d’una vegada per totes, aquestes empreses compleixin amb els drets laborals de les seves repartidores i repartidors.

ccoo.cat/contacta