CCOO organitza la jornada: Teletreball i digitalització: a quins nous riscos laborals ens enfrontem?

Dilluns, 26 d’abril a les 12 hores i via telemàtica

CCOO ha organitzat el proper dilluns a partir de les 12 hores, la jornada: Teletreball i digitalització: a quins nous riscos laborals ens enfrontem? amb motiu del 28 d’abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball. Per a participar-hi cal inscriure’s a través del següent formulari:

Programa
12 h Presentació, a càrrec de Paco Casas, responsable de Salut Laboral de CCOO d’Indústria de Catalunya
12.10 h Impactes en la salut, reptes d’un futur immediat, a càrrec del Servei de Coordinació d’Actuacions de Salut Laboral (Unitats de Salut Laboral)
12.30 h Exposició als nous riscos laborals, a càrrec de Ramon Ferrer, professor de la Universitat de Barcelona (UB), doctor en Psicologia i tècnic superior de PRL
12.50 h La gestió sindical de la salut laboral davant el teletreball i la digitalització, a càrrec de Mónica Pérez, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya
13.15 h Debat i preguntes dels assistents
13.45 h Cloenda, a càrrec de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya

Amb el suport de:

Logotip Departament Treball Afers Socials Families