CCOO organitza la jornada “Bon Pastor, un polígon en transformació”

JORNADA: “BON PASTOR, UN POLÍGON EN TRANSFORMACIÓ”

El polígon del Bon Pastor és un dels cinc polígons que conforma l’Eix Besòs, una de les grans àrees industrials de Barcelona i part dels municipis adjacents del Besòs.

Actualment s’estan desenvolupant —o està previst fer-ho— diversos projectes urbanístics i d’activitat econòmica que es preveu que tindran un impacte important al territori on s’ubica el polígon del Bon Pastor (al districte de Sant Andreu de Barcelona), la urbanització de l’antiga fàbrica de la Mercedes, l’ampliació del centre comercial La Maquinista o el centre de distribució d’Amazon, entre d’altres. Atesa la dimensió de les obres en execució, pensem que cal encetar un debat per parlar de la transformació d’aquest polígon i dels barris afectats. Per aquest motiu, plantegem una jornada que reuneixi diferents actors del territori per debatre i compartir visions sobre els efectes que poden tenir aquestes obres en termes urbanístics, de mobilitat i d’ús de l’espai públic, de dinamització econòmica i de reconversió industrial, així com pel que fa a la convivència entre els diferents usos que es combinen en aquesta zona.

Jornada: “Bon Pastor, un polígon en transformació”

Dijous, 14 d’octubre del 2021, a partir de les 10 del matí a la Fundació del Museu Històric de La Maquinista (carrer de Ferran Junoy, s/n – dins del Parc de La Maquinista)

10 hBenvinguda i presentació de l’acte Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical i Transicions Justes de CCOO de Catalunya
10.10 hTaula rodona: “El Bon Pastor des de la visió dels actors del territori” Moderació: Emilia Macías, coordinadora del Barcelonès de CCOO de Catalunya