CCOO manifesta el seu suport a la plantilla de Maxion Wheels de Manresa i espera que es pugui tornar a la normalitat al més aviat possible

Ahir a la tarda, un incendi va cremar part de les instal·lacions i de la maquinària per fabricar llantes per a neumàtics

Ahir a la tarda es va declarar un incendi a l’empresa Maxion Wheels, de Manresa, que va afectar greument les instal·lacions i va cremar part de la maquinària de fabricació de llantes per a neumàtics. Per sort no es van produir danys personals.

CCOO d’Indústria de Catalunya manifesta el seu suport a la plantilla i es posa a la seva disposició en tot allò que sigui possible per normalitzar la situació al més aviat possible, i que es pugui reprendre l’activitat d’aquesta empresa centenària, que ocupa 233 persones. Així mateix, CCOO vetllarà perquè aquesta situació d’excepcionalitat no afecti els llocs de treball.