CCOO lamentem la defunció del treballador víctima de l’accident ocorregut el passat divendres a Europastry de Sarral

Volem transmetre el nostre sentit condol als familiar i companys de la víctima

Des de CCOO d’Indústria i CCOO de Catalunya lamentem la defunció del treballador víctima de l’accident laboral que va tenir lloc divendres 30 de juliol a l’empresa Europastry de Sarral. L’accident es va produir quan, per causes que encara es desconeixen, el treballador va quedar atrapat per una màquina transelevadora mentre feia el manteniment d’aquest equip a les càmeres de refrigeració i congelació, i es va haver d’aixecar tota l’estructura per poder alliberar-lo i procedir a traslladar-lo a l’UCI de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona.

El treballador era un empleat de l’empresa Dematic, encarregada de les tasques de les màquines transelevadores a Europastry.

Des de CCOO volem transmetre el nostre sentit condol als familiars i companys de la víctima, i vetllarem per aclarir les circumstàncies d’aquest lamentable accident. CCOO demanem a l’autoritat laboral la màxima celeritat en la investigació per aclarir les causes de l’accident per poder prendre les mesures oportunes i depurar les possibles responsabilitats. Així mateix, instem l’empresa a extremar les mesures de seguretat per evitar nous accidents, fent especial incidència en la coordinació d’activitats empresarials, punt del tot essencial quan, com en aquesta situació, concorren persones treballadores de diferents empreses a un mateix centre de treball.

Oficina de Comunicació de CCOO d’Indústria de Catalunya
Tarragona, 4 d’agost del 2021