CCOO lamentem la defunció del treballador víctima de l’accident ocorregut ahir al vespre a la central nuclear d’Ascó

Volem transmetre el nostre sentit condol als familiars i companys de la víctima, i el nostre suport a les persones que van resultar ferides
CCOO d’Indústria de Catalunya lamentem profundament la mort d’un treballador víctima de l’accident laboral que va tenir lloc ahir al vespre a la central nuclear d’Ascó, en el qual també van resultar ferides tres persones que evolucionen favorablement. L’accident es va produir quan, per causes que es desconeixen, es va disparar el CO2 del sistema de contraincendi. El treballador que va resultar mort era un dels bombers de l’empresa Falck, que opera dins les instal·lacions de la nuclear.

CCOO  valora l’actuació de l’equip de bombers de Falck, que va permetre desallotjar l’espai, i especialment la del bomber que va morir, ja que gràcies a la seva actuació va salvar la vida d’una treballadora que també va ser víctima d’aquest trist succés, ja que la va treure de la zona de perill.

CCOO volem transmetre el nostre sentit condol als familiars i companys de la víctima, i vetllarem per aclarir les circumstàncies d’aquest lamentable accident. Així mateix, també volem transmetre el nostre suport a les persones que van resultar ferides i esperem que es recuperin al més aviat possible.

Avui a les 12 h, es faran 5 minuts de silenci a la central nuclear d’Ascó en record de treballador que ha mort i en suport a les altres persones que van resultar ferides.