CCOO lamenta profundament l’accident mortal que ha patit un treballador de l’empresa Ampans Medi Ambient, SL, aquest matí

CCOO de Construcció i Serveis lamenta profundament la mort d’un treballador aquest matí a les instal·lacions d’una de les empreses de la Fundació Ampans de Manresa (Ampans Medi Ambient, SL).

L’accident s’ha produït a dos quarts de nou del matí, quan, per causes que encara es desconeixen, el treballador ha quedat atrapat entre el braç i la cabina d’un camió grua de recollida selectiva a l’interior de la nau industrial d’Ampans, al polígon dels Dolors de Manresa.

Des de CCOO de Construcció i Serveis volem transmetre el nostre més sincer condol a la família i companyes i companys de la víctima.

CCOO, a través del seu delegat de personal a l’empresa, ha iniciat els mecanismes per esbrinar les causes de l’accident, i exigeix a l’Administració la màxima celeritat a l’hora d’actuar davant d’aquest lamentable succés, per depurar les possibles responsabilitats de l’accident. Així mateix, CCOO reclama a la direcció de l’empresa que s’extremin les mesures de seguretat i es revisin tots els protocols per evitar que es produeixin nous accidents.

Davant d’aquest lamentable accident, CCOO ha convocat demà dimecres, 2 de juny, a fer un minut de silenci a les 12 h, a les portes dels locals del sindicat de Sabadell i Manresa.