CCOO lamenta profundament l’accident mortal d’un treballador de l’empresa ECO-EQUIP de Terrassa que va tenir lloc dissabte

CCOO Construcció i Serveis lamenta profundament la mort d’un treballador aquest dissabte de l’empresa municipal de Terrassa de recollida de residus i neteja Eco-equip.

L’accident va ser a les 18.30 h, quan el treballador, de 36 anys i veí de Terrassa, estava conduint un carretó amb un elevador a les instal·lacions de Can Barba. Per causes que encara es desconeixen, el treballador va quedar atrapat, la qual cosa li va produir lesions mortals.

Des de CCOO Construcció i Serveis, volem transmetre el nostre sincer condol a la família i a les companyes i companys de la víctima.

CCOO, a través del comitè d’empresa, ha iniciat els mecanismes per esbrinar les causes de l’accident, i exigeix a l’Administració la màxima celeritat a l’hora d’actuar davant d’aquest lamentable succés, per depurar les possibles responsabilitats de l’accident. Així mateix, reclama a la direcció de l’empresa que s’extremin les mesures de seguretat i es revisin tots els protocols per evitar que es produeixin nous accidents.