CCOO lamenta la mort de Manuel Silva Romero, històric dirigent del sector tèxtil del Vallès Occidental

CCOO de Catalunya lamenta profundament la pèrdua de Manuel Silva Romero, company, amic i històric dirigent del sector del tèxtil del sindicat de CCOO del Vallès Occidental, que ens ha deixat als 90 anys.

Silva va néixer a Nerva (Huelva) l’any 1932 i va morir el passat diumenge 15 de gener de 2023, als 90 anys. Va treballar a la mineria a Huelva i  posteriorment va emigrar a Suïssa.

En tornar a Espanya va treballar al sector del tèxtil a Terrassa i és aquí on va entrar en contacte amb CCOO, ja que veia com els treballadors al ram del tèxtil creixien i les condicions laborals minvaven. Per la seva solidaritat, com un dels seus principals valors, va impulsar el moviment sindical de les Comissions Obreres a Terrassa.

En Manuel era un home compromès i lluitador contra les injustícies laborals i socials i va col·laborar amb el sindicat fins els últims dies de la seva vida.

Que la terra et sigui lleu, estimat company!