CCOO inaugura un nou local sindical a Mercabarna per donar atenció de proximitat als milers de treballadors i treballadores d’aquest gran espai logístic i econòmic

Demà dimecres, 6 d’octubre, a les 10 del matí

CCOO de Catalunya inaugura demà, 6 d’octubre, a les 10 hores, un nou local sindical a Mercabarna amb l’objectiu d’atendre les necessitats i organitzar amb proximitat els treballadors i treballadores que formen part de l’univers laboral d’aquest gran espai logístic i econòmic que acull unes 600 empreses amb uns 7.500 treballadors i treballadores directes.

CCOO valora el tarannà dialogant i les facilitats posades per la direcció de Mercabarna per tal que CCOO disposi d’un local operatiu al carrer Longitudinal 4, núm. 22, local 78, de Mercabarna, amb tots els mitjans necessaris per atendre els treballadors i treballadores del seu entorn. En aquest moment el local obrirà de dilluns a divendres de 9 h a 14 h. Actualment, CCOO té presència a 197 centres de treball de Mercabarna, cosa que representa un 33 % de totes les empreses, amb 83 delegats i delegades, dada que significa un 78 % de tota la representació sindical existent a l’entorn de Mercabarna.

L’acte tindrà lloc al carrer Major de Mercabarna, 76, Centro Directivo, de Barcelona. Donarà la benvinguda Marta Rodríguez Martín, directora d’Organització, Persones i Cultura a Mercabarna, i hi intervindran Aurora Huerga, secretària de Política Territorial i Migracions de CCOO de Catalunya, José Antonio Hernández, secretari general d’Indústria de CCOO de Catalunya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.