CCOO i UGT ens concentrem en la prèvia del partit del Camp Nou davant dels incompliments de l’empresa de la neteja J. Córdoba

CCOO i UGT convoquem una concentració el diumenge 5 de febrer en la prèvia del partit del Camp Nou per denunciar els reiterats incompliments del conveni de l’empresa encarregada de la neteja, J. Córdoba.

Després de diverses reunions realitzades amb l’empresa i amb el Futbol Club Barcelona, com a titular del servei, i de mesos de reclamacions, ens trobem en una situació límit de la plantilla pels reiterats incompliments del conveni i la normativa laboral per part de l’empresa.

Fa mesos que J. Córdoba incompleix la data de pagament, que paga les nòmines tard i malament, incomplint les taules salarials del conveni, i portant persones treballadores d’altres centres per realitzar treballs propis del centre. A més, incompleix la normativa de prevenció de riscos laborals, amb total manca d’EPI i de mesures preventives.

D’altra banda, l’empresa argumenta desconèixer les obres del Camp Nou i es nega a buscar un plantejament negociat sobre què passarà amb la plantilla quan aquest tanqui per les reformes, i es nega a parlar de les mesures d’estabilitat en el treball.

És per això que des d’UGT i CCOO de Catalunya convoquem una concentració el diumenge 5 de febrer, de 17 a 21 hores, en la prèvia del partit del Camp Nou, a les portes d’accés 14 i 15, per denunciar els reiterats incompliments del conveni  per part de J. Córdoba.