CCOO i UGT convoquen demà concentracions de suport al sindicat italià CGIL i contra el feixisme

Conjuntament amb la CGIL- INCA i l’Associazione Nazionale Partigiani d’Italia

Amb motiu de l’atac feixista patit pel sindicat italià CGIL als locals de la seva seu a Roma el passat cap de setmana, CCOO, UGT i CGIL-INCA (Istituto Nazionale Confederale di Assistenza) i ANPI (l’Associazione Nazionale Partigiani d’Italia) han convocat demà divendres, 15 d’octubre, diverses concentracions  a Catalunya i arreu de l’Estat en solidaritat amb la CGIL i contra el feixisme.

La principal concentració a Catalunya tindrà lloc a les 12 hores a la plaça de Sant Jaume de Barcelona, i comptarà amb la participació dels secretaris generals de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, i d’UGT de Catalunya, Camil Ros.

La resta de concentracions a Catalunya tindran lloc a les 12 hores a les portes del sindicat de Girona, carrer Miquel Blay, 1, a la cantonada del sindicat de Tarragona, rambla Nova, 95, i a Lleida a les 11 hores a la plaça de la Paeria . El lema de la concentració serà #SiamoTuttiCGIL