CCOO guanya les eleccions sindicals al Grupo Jorge a Mollerussa

CCOO ha aconseguit 12 dels 23 delegats i delegades que el grup carni té a Mollerussa. Aquest resultat, fruit de la campanya sindical que CCOO va dur a terme per posar fi a la precarietat laboral al grup i que va permetre regularitzar tots els falsos autònoms, consolida CCOO com a força majoritària al Grupo Jorge a Catalunya.

CCOO ha guanyat les eleccions sindicals al Grupo Jorge a la província de Lleida, on ha aconseguit 12 dels 23 delegats i delegades que s’escollien a les tres empreses que el grup carni té a Mollerussa, situant-se com a primera força sindical a dues d’elles. CCOO no només ha crescut en representació, sinó que ha capgirat els resultats i ara té la majoria, que abans tenia UGT amb 7 delegats i delegades.

Les persones que treballen a les empreses del Grup Jorge a Mollerussa, amb el seu vot, avalen la lluita i el compromís del sindicat en defensa dels drets i les condicions laborals dels treballadors i treballadores de la indústria càrnia. El seu suport ha permès que CCOO creixi en representació al grup, passant de 6 a 12 delegats i delegades, repartits així: 2 CCOO a The Fortune Pig (UGT 3), 3 CCOO a PPS (UGT 2) i 7 CCOO a Rivasam (UGT 6).

Aquests 12 delegats, sumats als 35 que CCOO té a les diferents empreses del grup a Osona, consoliden CCOO com a força majoritària al Grupo Jorge, amb gairebé el doble de representació que l’altre sindicat amb presència a l’empresa.

Un resultat que ha estat possible gràcies a la campanya sindical que CCOO ha dut a terme al Grupo Jorge els últims anys contra la precarietat laboral i les males praxis de l’empresa, una campanya que ha permès laboralitzar tots els treballadors i treballadores i dignificar les seves condicions laborals, i acabar amb la figura dels falsos autònoms i les falses cooperatives de treball.