CCOO es torna a concentrar per denunciar repressió sindical al SEM

CCOO novament es torna a concentrar per denunciar que la direcció de l’empresa pública SEM (Sistema d’Emergències Mèdiques) ha acomiadat improcedentment un treballador de la sala de coordinació sanitària de l’edifici 112 de Reus. Aquest treballador, a més, és delegat del Comitè d’Empresa del SEM pel nostre sindicat.

Considerem que l’acomiadament és un acte de coacció vers el dret sindical després d’haver consultat la direcció sobre unes contractacions presumiblement irregulars en saltar-se la borsa de treball.

Per part del SEM, aquest no és el primer acomiadament d’un professional proper a CCOO, ja que fa mesos que es va acomiadar de manera improcedent un altre treballador que anava a la nostra candidatura.

Des de CCOO exigim la readmissió immediata del professional.

La propera convocatòria de concentració en senyal de protesta serà:
dimarts, 15 de juny, de 13.30 h a 15 h a la seu corporativa del SEM, al carrer de Pablo Iglesias, 101-115, 08908 de l’Hospitalet de Llobregat
.