CCOO es mobilitza contra l’ERO a HEMA i per desbloquejar l’actitud tancada de l’empresa

Concentracions el 25 i 26 de novembre, de 17 a 20 hores, davant la botiga de La Maquinista de Barcelona

Davant l’ERO que ha presentat HEMA pel tancament de les botigues i l’acomiadament de la totalitat de la seva plantilla, formada per 76 persones treballadores la majoria dones, joves i amb un elevat percentatge del 90 % de jornada parcial,  la cadena distribuidora de comerç neederlandesa no mostra cap interès en les negociacions per poder arribar a un acord, per la qual cosa CCOO convoca concentracions davant les seves botigues per denunciar la situació i exigir un canvi d’actitud de la direcció de l’empresa.

En la darrera reunió de negociació l’empresa es va mostrar reticent a tenir en compte i entrar a negociar les propostes que CCOO va presentar: un augment de la indemnització; flexibilitat en el temps per a la sortida de l’empresa que doni oportunitats per aconseguir nous treballs, així com mesures que fomentin una ocupabilitat futura; també una millora de la jornada parcial per al conjunt de la plantilla, en lloc de realitzar noves contractacions temporals, tot per millorar la situació econòmica de la indemnització i de la prestació per desocupació. Davant l’actitud tancada de l’empresa, CCOO ha convocat concentracions a les portes de les botigues HEMA de Barcelona i Madrid els dies 25 i 26 de novembre de 17 a 20 h.