CCOO es concentrarà davant les ITV de Catalunya per exigir a la patronal que desbloquegi les negociacions del conveni sectorial

Dilluns 17 es farà una concentració a les 10.30 hores a Barcelona, davant del centre de treball d’Applus del carrer Motors, 136.

CCOO, UGT i SRT realitzaran accions i mesures de pressió per aconseguir que la patronal canviï d’actitud, deixi de bloquejar i es pugui avançar en la negociació del conveni col·lectiu de les ITV.

Per a CCOO i per als altres sindicats presents a la mesa del conveni és imprescindible que la patronal compleixi primer el compromís d’abordar una proposta salarial que permeti avançar en la negociació d’altres temes tan importants com són la jornada i la conciliació de la vida laboral i familiar o parlar sobre els grups professionals.

El personal que presta servei a les inspeccions tècniques de vehicles té un indiscutible interès públic, ja que ha de garantir la seguretat industrial i la circulatòria del parc mòbil però sovint suporta càrregues de treball excessives que compliquen el treball per torns i unes condicions de treball que són molt millorables.

De moment, ja s’ha convocat una concentració a les portes d‘Applus, al centre de treball del carrer Motors, 136, de Barcelona, el proper dilluns, 17 d’octubre a les 10.30 hores.

Barcelona, 14 d’octubre de 2022