CCOO d’Indústria rebutja el tancament de Luxiona a Canovelles

L’empresa ha presentat un ERO i pretén deslocalitzar l’activitat a Polònia i a empreses externes de la comarca
CCOO d’Indústria de Catalunya rebutja l’ERO que ha presentat la direcció de Luxiona per tancar la planta que té a Canovelles, amb la intenció de traslladar l’activitat productiva a Polònia i a d’altres empreses de la comarca. Les oficines es traslladaran a Barcelona i aquest expedient afectarà 15 persones.
 CCOO d’Indústria recorda que aquest és el tercer expedient que presenta Sherpa Capital, la gestora de fons de capital privat que el 2019 va adquirir la majoria de l’accionariat del grup Luxiona. CCOO denuncia que, des de llavors, Sherpa Capital ha anat desmantellant la planta de Canovelles, deslocalitzant la producció a Polònia i a empreses externes de la comarca i reduint progressivament la facturació de la planta vallesana.
Per a CCOO, les causes econòmiques que addueix l’empresa en realitat responen a una decisió estratègica del grup, que ha deixat clar que no aposta per la planta de Canovelles.