CCOO d’Indústria de Catalunya es manifesta demà a Madrid per exigir un pacte d’estat per la indústria

CCOO d’Indústria de Catalunya se suma a la manifestació convocada demà, 21 de juny, a Madrid, per les federacions estatals de CCOO d’Indústria i UGT-FICA per exigir al Govern espanyol un pacte d’estat per la indústria construït des de la concertació social per donar resposta a les necessitats d’aquests sectors i garantir que el procés de transformació en què està immersa la indústria es fa mitjançant una transició justa per a les persones treballadores.

La manifestació, convocada amb el lema “Pacto de Estado por la Industria ¡YA! Construir futuro, hacer país” començarà a les 11 h a la plaça de l’emperador Carles V (davant l’Estació d’Atocha) i finalitzarà davant del Congrés dels Diputats, on treballadors i treballadores de la indústria del conjunt de l’Estat faran sentir les seves reivindicacions.

La representació de CCOO d’Indústria de Catalunya que participa en la mobilització de demà a Madrid estarà encapçalada pel secretari general de la federació, José Antonio Hernández, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.