CCOO denuncia l’agressió a dos treballadors municipals de l’Ajuntament de Viladecans

El dilluns 28 de juny, al voltant de les 8.15 h, dos treballadors municipals de la Brigada de l’Ajuntament de Viladecans que estaven realitzant les seves tasques professionals col·locant unes pilones al barri de Can Palmer (av. Mil·lenari), van ser increpats per ciutadans desconeguts que els recriminaven perquè no volien que s’instal·lessin les esmentades pilones.

Els companys els van respondre que ells rebien ordres i que, per tant, havien de fer la seva feina, i va ser llavors quan els esmentats ciutadans van passar de les paraules a les mans, i van agredir amb cops de puny els companys i van punxar amb una navalla una de les rodes del vehicle municipal.

Els companys ja han presentat la corresponent denúncia als Mossos d’Esquadra, i l’ajuntament, a més de presentar-ne la pròpia pels danys causats, també es personarà en la causa oberta pels companys.

La zona de Can Palmer és especialment conflictiva, de tal manera que en el seu moment s’hi va reforçar la presència policial durant uns mesos i, fins i tot, el 2014 es va produir un tiroteig entre els mateixos veïns del barri.

Des de la nostra Secció Sindical de CCOO de l’Ajuntament de Viladecans demanem a l’equip de govern que el personal municipal que hagi d’anar-hi a fer qualsevol actuació tingui protecció policial mentre hagi de realitzar les seves tasques.

Lamentem els fets i esperem que l’ajuntament prengui les mesures necessàries per assegurar les condicions i la seguretat en la feina del seu personal.