CCOO de Lleida es reuneix demà amb el Ministeri de Transports Mobilitat i Agenda Urbana

Per presentar el projecte elaborat pel sindicat “Avant Lleida-Barcelona, un tren per a la classe treballadora”, que compta amb el suport de totes les institucions i entitats del territori.

La reunió se celebrarà demà dia 3, a Madrid. a les 10.30 h amb la secretària general de Transports i Mobilitat, Maria José Rallo, i els directors generals del Ministeri.

A la reunió hi assistirà la secretària general de CCOO de Lleida, Cristina Rodríguez, i el secretari de Mobilitat de CCOO de Lleida i autor del projecte, Alberto Puivecino. Està prevista també l’assistència de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; el delegat del Govern de la Generalitat de Lleida, Bernat Solé, i representants de la Taula Avant.

El projecte de CCOO és de vital importància per atendre les necessitats de mobilitat del territori, i estableix quinze freqüències per sentit de trens Avant entre Lleida i Barcelona i una rebaixa substancial en els preus dels bitllets, per donar accés al volum més gran de població possible de l’àrea d’influència de Lleida.

CCOO agraeix el suport, l’interès i les gestions fetes per les institucions lleidatanes perquè es pugui fer aquesta reunió amb el ministeri.