CCOO de Catalunya organitza una assemblea de delegats i delegades a Barcelona, el 17 de novembre, a les 10.30 hores, al Teatre Victòria per preparar mobilitzacions

-CCOO realitza assemblees arreu de Catalunya per preparar mobilitzacions amb el lema “Disputem els salaris. Defensem els serveis públics”

-Abans de començar l’assemblea, a les 10.15 hores, Javier Pacheco atendrà als mitjans de comunicació

CCOO de Catalunya està realitzant assemblees arreu de Catalunya amb l’objectiu de preparar una gran mobilització que tindrà lloc properament. El lema de les assemblees és “Disputem els salaris. Defensem els serveis públics” i tenen com a reivindicacions centrals l’augment de l’SMI, la derogació de la reforma laboral, l’estabilització de les plantilles de l’administració, el reforçament del sistema sanitari públic, la baixada de ràtios a l’educació i l’augment de les places d’FP, la consolidació i la millora de les pensions, l’accés a l’habitatge, el reforçament dels serveis socials i la regulació del preu de la llum i el gas.

L’assemblea central tindrà lloc el 17 de novembre a Barcelona, concretament al Teatre Victòria (avinguda del Paral·lel, 67), i comptarà amb la intervenció de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Aurora Huerga, secretària de Política Territorial i Migracions del sindicat. L’assemblea inclourà també altres intervencions sectorials i diverses activitats.

Abans de començar l’assemblea, a les 10.15 hores, Javier Pacheco atendrà als mitjans de comunicació.

Fins avui, 15 de novembre, han tingut lloc assemblees a Reus, Igualada, Salt, Lleida, Mataró i Vic. Les assemblees programades que resten, a part de la de Barcelona, són, avui,

16 de novembre a Terrassa, 17 de novembre a  Vilafranca del Penedès,

18 de novembre a Les Franqueses del Vallès, 19 de novembre a Manresa i Vilanova i la Geltrú, i el 26 de novembre a Sant Joan Despí.