CCOO de Catalunya condemna l’agressió homòfoba a un jove a Mollet del Vallès

CCOO de Catalunya condemna la brutal agressió homòfoba contra un jove després del concert de la Ladilla Rusa en el marc dels concerts organitzats al Parc de Ca l’Estrada de Mollet del Vallès, el passat dijous dia 21 de juliol de matinada.

CCOO mostra la seva indignació i preocupació per fets com aquest i se suma a la demanda perquè els poders públics reconeguin la lluita pels drets de les persones LGTBI+ i per erradicar la violència com una qüestió d’Estat. També destaquem el nostre compromís ferm per cooperar en la construcció d’una societat en la qual les persones puguin viure lliures de qualsevol de les violències.

CCOO creiem fermament en la necessitat d’una actuació global contra la violència vers les persones LGTBI+ i mostrem la nostra preocupació vers l’augment de les agressions vers aquest col·lectiu

CCOO fem una crida a totes les persones, organitzacions i institucions que treballen per erradicar la violència i la discriminació vers el col·lectiu LGTBI+ a sumar esforços i treballar de forma conjunta per tal d’eliminar-les o mitigar-ne els seus efectes, amb més recursos.

Des de l’àmbit LGTBI+ de CCOO ens oferim per tal de donar suport al jove agredit en tot allò que li sigui necessari.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de juliol de 2022