CCOO de Catalunya celebra la XVI Escola de Dones amb el títol “Contra les violències masclistes: prevenció i acció”

Demà dimecres, 10 de novembre, a la sala d’actes de la seu central del sindicat, o mitjançant Zoom

CCOO de Catalunya celebrarà la XVI Escola de Dones demà dimecres 10 de novembre de 9 a 14 hores. En format presencial serà a la sala d’actes del local del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16), però també hi haurà la possibilitat de seguir-la de manera telemàtica a través de Zoom.

Amb el títol “Contra les violències masclistes: prevenció i acció” l’escola plantejarà els reptes socials, personals i polítics a què hem de fer front per a la prevenció de les violències, així com el treball que fa CCOO, des del sindicalisme de classe, per intentar erradicar les violències en el món del treball.

El programa

9.00 h Recepció i lliurament de material

9.30 h Inauguració

MENTXU GUTIÉRREZ JIMÉNEZ, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya

9.45 h Salutació institucional

RAQUEL GIL EIROÁ, comissionada de Promoció d’ocupació i polítiques contra la precarietat laboral de l’Ajuntament de Barcelona

10.10 h Conferència inaugural

Presenta: LUCIA ALIAGAS, secretària d’Acció Joves- Joves de

CCOO de Catalunya

“La violència masclista, eix de l’educació masculina”

MARINA SUBIRATS MARTORI, experta en coeducació

11.00 h Pausa

11.30 h Taula 1: La coeducació: la solució al masclisme

Presenta: SOLEDAD GÁLVEZ, de la federació d’educació de

CCOO de Catalunya

Estratègies coeducatives, passem a la pràctica!”

MARIAN MORENO

Treballar per unes escoles lliures de masclisme i de violències”

CARMEN RUIZ REPULLO

12.30 h Taula 2: Prevenció de les violències a l’entorn laboral