CCOO convoca una concentració davant d’IQOXE el 29 de març per exigir la readmissió de Fran Pizarro

CCOO d’Indústria i la Unió Intercomarcal de CCOO de Tarragona han convocat una concentració el proper dimecres, 29 de març, a les 18 hores, davant les portes d’IQOXE (carretera N-340, km 1.157, la Canonja) per exigir a la direcció de l’empresa la readmissió immediata del company Fran Pizarro. La concentració compta amb el suport d’entitats veïnals i socials de Tarragona.

CCOO denuncia que aquest acomiadament és una acte clar de persecució sindical contra la persona que s’ha destacat en els darrers anys en la reivindicació i la lluita per la seguretat tant a IQOXE com al polígon petroquímic de Tarragona. CCOO adverteix l’empresa que no permetrà que continuï actuant amb total impunitat i no pararà fins que readmeti el nostre company.

CCOO d’Indústria ha convocat els afiliats i afiliades del sindicat a IQOXE a una assemblea el proper dilluns, 27 de març, per valorar les accions a emprendre davant la deriva antisindical i la persecució sindical per part de l’empresa.