CCOO convoca concentracions pel proper 10 de maig en defensa dels llocs de treball a BBVA

Concentracions a Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona i fins a quinze ciutats d’arreu de l’estat

El dia 6 de maig va començar el procés formal de les negociacions de l’Acomiadament Col·lectiu de 3.800 persones a BBVA.

Tant pel nombre esgarrifós d’afectacions com les vergonyoses condicions de sortida ofertes pel banc, fan presagiar una negociació molt dura i complicada; és per això, que la representació sindical formada per CCOO i la majoria de la RLT, de forma unitària, hem convocat la primera de les múltiples mobilitzacions de la plantilla que es produiran al llarg d’aquest mes de maig.

No descartem cap altre tipus d’accions més contundents, en cas que l’empresa segueixi mantenint aquesta actitud irrespectuosa amb la plantilla, tan allunyada d’una voluntat negociadora.

Les concentracions es convoquen el dilluns, 10 de maig, a les 18: 00h, a les quinze ciutats, entre les que relacionem de Catalunya i adreces:

• Barcelona: Pl. Antoni Maura, 6
  • Girona: Pl Marquès de Camps, 6
  • Lleida: Rambla Ferran, 30
  • Tarragona: Rambla Nova, 58-60

Totes les Confederacions Territorials de CCOO i la pròpia Federació de Serveis de CCOO donaran suport a aquestes concentracions.