CCOO, conjuntament amb les altres sis organitzacions sindicals presents a l’entitat a Catalunya, es concentraran davant el Banc Sabadell demà, 28 de setembre, a Barcelona en defensa dels llocs de treball i per rebutjar l’ERO salvatge

Per a CCOO aquest ERO no està justificat i considera que, a Banc Sabadell, no hi sobra ningú, per la qual cosa ha presentat alternatives per abordar la situació de l’entitat.

La direcció de l’entitat està demostrant, en les reunions de negociació, una actitud tancada. Això fa que sigui molt difícil cercar un acord davant l’ERO que va presentar el passat 6 de setembre. El seu plantejament inacceptable és l’acomiadament de 1.936 persones treballadores sota la imposició d’uns criteris insultants cap al conjunt de la plantilla. Aquesta situació porta inevitablement a la mobilització i a la denúncia pública per mostrar el rebuig, el malestar i la indignació a la manera com l’empresa i els seus assessors tracten la plantilla del banc.

Dimarts, 28 de setembre, de 10 a 12 hores davant la seu de Banc Sabadell de Diagonal, 407 (cantonada Balmes) de Barcelona