CCOO a H&M Customer Services convoca una nova vaga parcial el 10 de maig

El comitè d’empresa d’H&M Customer Services del centre de treball a Barcelona, format per representants de CCOO i CGT, ha convocat una nova vaga parcial de dues hores per al 10 de maig davant el bloqueig per part de la direcció de l’empresa a les negociacions de condicions salarials. La vaga durarà dues hores per torn i tindrà lloc de 10.30 h a 12.30 h i de 18 h a 20 h.

La reivindicació de les condicions salarials que la representació sindical presenta per a la negociació suposa recuperar el poder adquisitiu perdut en aquests anys, amb conceptes salarials sense absorció i compensació, i una demanda de fa anys, com és incloure el plus d’idiomes que s’utilitza habitualment en l’activitat d’atenció al client i que, si no s’aplica, suposa que cada persona treballadors cobri 1.620 euros menys a l’any.

H&M Customer Services té una plantilla de 252 persones, 194 d’elles al centre de Barcelona, que duen a terme el servei d’atenció al client d’Espanya, França, Itàlia, Grècia, Xipre, Portugal, Finlàndia i Noruega.